Followers

Tuesday, June 28, 2011

ENTAH LAH KENAPA?

study...study...study....

arghhh!!! sometimes saya rasa mcm mals sudh study...
inda taw la kenapa...
give up...
pa la kena dgn aku skg ne...
kalo saya pikir dalam2 sedalm lautan marina..
pa yg saya dpt kalo x study kan??
walau apa pun aku kena kasi abes juga my first degree...
YA ALLAH berikan la hamba mu ini kekuatan untk menepuhi
hidup... walau sukar akan ku try...
at least ada jua sijil kan..
g pon ntah brapa bnyak University n College uda
saya kuar masuk...
nasib la skg ne masuk..
TWINTECH International University College of Technology
masi bertahan Sampai sekarng....
harp2 la aku dapt kekuatan...
untuk meneruskan perjalanan..
sebagai seorang MAHASISWA!!!!!
berkat doa MAMA, Family and Beloved Frens..
aso beloved Lecturer...
saya akan try unruk bertahan..
INSYALLAH...

No comments: